200 besökare...

Oj oj.. tvåhundra lättlurade själar har besökt min blogg... många stackare som har blivit förvirrade och inte fattat nåt.. många har nog undrat vad som egentligen försegår i min hjärna. Kan lugna er med att jag är inte galen! Bara lite korkad utemellan. Tihi.. gör så gott jag kan ju.. kan inte rå för att jag inte är som alla andra. Skrattar fastän jag är arg, skrattar fastän jag är sur, fast jag skrattar inte om jag blir förbannad... kan jag bli så arg så det ryker ut genom öronen.. eller kan jag verkligen bli arg? Testa mig.. kastar aldrig saker på folk heller. Tjoho.. nu skriver vi om nåt annat...

Har kommit mig till min älskling i Piteå nu. Hon står i duschen.. ska smita in tror jag.. tihi.. puss på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!