Ettåringen!

Vilken dag.. började med att duscha alla barnen för att fara på kalas. Mutade med panpizza till lunch då duschade alla snabbt.. tom min veggoson. Åt ingen pizza dock.. =) Packade in oss i bilen sen for vi till skelleftehamn och kollade in vilka tåg som stog inne, ett ellok och ett diesellok. Och en massa godsvagnar. Han har koll min Edvin. Tvärest in på saker & ting för att köpa en present till ettåringen. Barnen skötte sig snyggt tills en kom på att han skulle "krocka" med allt. Krockade med en hylla med glasgrejor (känner ni till domino?) och vips var mamma 200 kr fattigare.. men men.. kalas blev det och tårta fick vi.. tack veronica. Du e suverän!

Grattis Tilly 1 år!

Åt korvstroganoff till middag. Maria, Olivia och Albin käkade med oss. Mysigt. Sen for Edvin till Kim en sväng och jag, Viktor och Oskar for till Matte och Lova. Nattade barnen och sen har jag bara pratat i telefon med folk som e helt underbara! Nr: 1, jag finns där.. tids nog blir det bra.. Nr: 2, min vän! Snart ska vi dejta! Nr: 3, vad gjorde vi utan varandra? Nr: 4, mamma! du e bäst!
Hm.. längtar efter popcorn.. åja.. inte ikväll.. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!