Vilken härlig dag! Oskar sov ända till halv nio. Vilken sovmorgon! Sen vaknade dom andra och vi käkade lite frukost. Vid elva kom Anna, Lova (kusinen), Veronica, Hampus och Elliott. Vi käkade lunch tillsammans och hade det bara såå trevligt! Veronica hade gjort kasslersallad så vi åt det varvat med varmkorv. Supermumsigt! Barnen har lekt så otroligt bra tillsammans! Inge bråk alls att tala om. En och annan meningsskiljaktning har det väl varit men, vadå, vi snackar kids! =) Vi "vuxna" eller vad man då ska inbilla sig att man är fick dricka kaffe och toksurra ifred nästan hela tiden! Bara nån söt unge som kom då och då och var mammakär. Vilka barn!! Jag är så glad att min killar har kompisar här om dom nu (förhoppningsvis) ska bo hos mig.. Tack Veronica och Anna för att ni har förgyllt min och mina killars dag! La Oskar som somna på en gång sen spelade jag och storkillarna UNO.. Dom är förhimla duktiga på det.. behöver jag säga vem som förlorade? Hihi.. =) Nu sover dom sött i sina sängar och jag känner bara hur underbart det är att vara mamma.. *mys*
Fick just ett mail förresten... oj, vad det värmde mitt hjärta. Tycker så mycket om dig min vän!

Matvraken! Ni är för underbara!

Glömde en sak... vi pratade om saker vi gjort när vi var mindre... Veronica påminde mig om en massa saker som jag inte ALLS mindes föränn hon sa det.. Att jag alltid käkade runda mackor med ost som jag hedde i micron.. och att vi alltid åt ostkrokar.. och ibland blev vi så kladdiga att vi åt dom med gaffel... haha... kommer jag inte ihåg! Och att min väckare alltid ringde i flera timmar innan jag vaknade.. :D

Men jag tuggade då inte på skumgummi i alla fall... ;) PUUSS!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!