Äntligen vet jag!

Äntligen!! Nu har jag äntligen förstått mitt öde, vem det är jag ska gifta mig med.. Det känns så skönt att äntligen veta. Han har egentligen hängt med mig ända sen jag var liten men jag har inte fattat att det är han jag ska leva mitt liv med.. igår va vi med varann fem gånger på en dag.. och bara idag har vi hunnit med två.. Jag fattar inte hur jag har kunnat vara så blåögd och inte fattat det förän nu.. dammsugaren! Min älskling.. hur skulle jag klara mig utan dig? JAG ÄLSKAR DIG!

Idag åker vi till metropolen igen. Ska ha det bra i villis tills på söndag. Gud så skönt! Har packat och gjort allt klart så nu väntar jag bara på att killarna ska plocka ihop järnvägen. Dom tycker att dom har för litet rum för all tågbana så dom bygger ända ut i hallen. Lite krångligt att hälsa på här ibland men känn dig inte ovälkommen, det är bara att kliva över.. =)
Bränna lite bra musik och sen hoppa in i bilen och poppa lite. Ikväll blir det att grilla korv vid elden med lillebror, hans sällskap, och kanske moster och Stefan. Sen kommer mamma och pappa efter hon jobbat. Imorrn blir det surströmmingsfest på dansbanan. KUL! Söndag ska jag skjutsa killarna till deras pappa. Känns tråkigt som vanligt. Men eftersom att jag jobbar måndag ända till söndag så passar det bra att dom är där.

Ha det så bra vänner så ses vi på söndag. PUSS

Kommentarer

Anonym sa…
ha ha tänka sej åsa slog huvet i
spiken klarhet efter klarhet
mitt öde är för bestämt
jag har träfat min livs kambrat
och funit min melissa x2000.

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!