Inte ens lite fetmaångest! =)

Gudars skymning vad tungt det var i morse då väckaren ringde.. fy bubblan. Snooza och den ringde likaförbannat igen.. tänkte "jag tar bilen, då kan jag snooza en gång till" MEN jag har ingen bil! Har inte bytt bromsbelägg än.. upp i storsinne och snabbkäka nå mackor så jag överhuvudtaget skulle orka låsa upp cykeln.. kom ju sen ihåg att mitt passerkort ligger i min börs.. och den ligger i chevan.. och den är på Mattes jobb.. och det är i Lund.. FAN! Gatt jag cykla till pappa och hämta hans. Kan säga att den omvägen på ca 3 km har ALDRIG förr känts så lång. Men men.. till jobbet jag kom och gissa vad som händer.. jo, jag har ingen fetmaångest. Jag känner mig tvärtom riktigt nöjd över min prestation! Tack för att min bil är paj. Sa till bror att han behöver inte ha bråttom att laga den. Kommer att gå igenom samma procedur imorrn då väckaren ringer 04.45.. *suck* Men det är det värt! Fan vad snygg jag kommer att va i skoteroverallen.. =D

Städa med Wijk idag på jobbet. Fattar inte.. folk verkar ju lida av långt gången greppcancer på rönnskär.. bara tappar saker där dom går.. Nåja, snyggt blev det.. eller så snyggt det nu kan bli..

Åh, Therese.. varför jobber jag i helgen.. ville ju va med dig! =(

Puss å nyp i stjärten alla mina söta vänner! Tycker om er!
Tack förresten för kommentaren "åde" hihi.. det värmde!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!