Party!

Jodå, jag fick upp Anna ur sägen.. eller soffan rättare sagt. Där hade dom parkerat både hon och bror. For och handlade lite kyckling och potatisgratäng. Sen kom Maria och Matte och vi käkade på broders altan. Hade glömt mitt vin hemma så det blev enbart sprit för lillosa.. inte bra.. blev gode rund under fötterna. Väl ute på krogen bjöd jag Matte å Anna på varsin drink och då gatt jag ju köpa en själv oxå.. som om jag inte var nog dragen.. å en till... de slutade med att jag knappt hade koll på nåt. Men prata i telefon kunde jag.. skabbigt.. ibland säger man ju saker som man kanske borde låta vara osagda.. åja.. hoppas jag inte sa allt för dumma saker.. förlåt...
Men vi fick då dansa oxå. De va kul. Hade inte ens lite ont i ryggen vid det läget... =) Åkte hem och mina söta vänner fick nästan bära mig isäng.. pinsamt... 28 år och bli så där jävla full... surra visst med några på msn.. var svårt att tyda vad jag skrev... haha, kanske lika bra.. =)

Jaja, det var en rolig kväll ändå i goda vänners lag! Är inte ens bakis idag... men ont i ryggen... ojojoj... dansade nog lite för mycket för min rygg..
Som om ja behövde den.. :S
Myspys på Anna å Mattes altan..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!