Fetmaångest!!

Jodu, fetmaångest är fan lindrigt sagt! Jag har alltså gått upp tio, jo jag sa TIIIIO!! jävla kilo sen förra sommarn! Fattar ni vilken jävla ångest! Mina rutor har sakta men säkert förvandlats till nåt jävla slimeliknande daller... hur häftigt är det på en skala?! Typ minus! Och då när man är som mest förbannad så bestämmer man sig för att, NU är det slut på allt skit man stoppar i sig.. och vad händer? Jo, man far till mamma och äter glass! Klurigt! Jättesmart! Jag känner mig inte som den vassaste pennan i lådan direkt.. kontentan av att äta en massa godis blir ju då förutom dallret att man får en massa finnar. Åsså kan jag inte låta bli att klösa så nu ser man ut som ett fuckface till råga på allt... och långhårig är man oxå.. kan det bli bättre? Gjorde ett försök att vara lika duktig som förr, gjorde 40 situps sen hotade mina magmuskler att döda mig så jag var tvungen att ge upp så inte grannarna skulle börja undra vem som skrek så förbannat... jag som förr gjorde 200-300 situps varje kväll... =( Jag trivs som bäst med mig själv ikväll! Anar nån ironi? Näääe... Jag har just i detta nu bestämt mig för att jag ska komma i trim och bli fit igen till skoteroverallsäsongen! Bara så ni vet!

Jaha, dagen då? Började med att Edvin kalva ner hela min soffa... inte bara en gång utan tre! Vill ni veta hur nersvald och uppspydd mjölk luktar? Nä, gissade det... Stoppade in allt han hade spytt ner i tvättmaskinen.. (soffan gick tyvärr inte in..)
Viktor var hos kusinerna hela dagen. Lyckost han som fick va där och ha roligt och slippa se eländet hemma. Mormor kom och hämtade Edvin och då helt plötsligt blev han frisk.. magiskt.. kanske för att momme bjöd på saft och glass.. mommeknep...
Fick främmande oxå.. Edvin var helt övertygad om att det var HANS kompis! Skulle visa allt han kunde på datorn och berättade å de ödmjukaste att han var då världsbäst på att spela dator. Mm.. men då en femåring kan bättre än en själv så är det väl bara att le och hålla med.. *suck*

Gonatt gott folk! Imorrn är jag nog på bättre humör... =)

Kommentarer

Anonym sa…
å hur många tjejer har rutor på magen då hum... inte många! låter som du skulle va en upblåst elefant
eller nått tycker du är betydligt snärtigare än dåm flästa tjejer som haft ett barn och du har haft tre syns då värkligen inte...bara så du vet det lilan....

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!