Köttmarknad...

Fan vad sur jag blir.. kan allt, vet allt, bestämmer allt... jojo.. prova va lite ödmjuk och inse att du inte är någon övermänniska.. å långsint oxå.. tjurar som ett barn.. ingen kärlek där inte! *suck*

Var på station 8 ikväll.. jisses amalia.. märks att sommaren är slut.. alla har gått i ide igen.. borde jag oxå ha gjort men då Maria vill ha skjuts. Var nykter.. man ser så mycke mer då.. tänk vilken köttmarknad det är.. vissa verkade bara gå ut i förhoppningen om att inte gå hem själv.. ibland var jag nästan tvungen att blunda för jag skämmdes å deras vägnar.. fast jag inte kände dom.. Nä, tack och lov för mitt killförbud! Skönt att gå hem själv och bara ligga i sängen och känna lugnet. Blippa lite på datorn och sen sova.. sköönt.. trivs bra med mitt liv nu.. och det blir bara bättre och bättre.. snart är det som bäst! Efter lite väntan så..

Älskar er mina små änglar! Ni e bäst!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!