Tvåsamhet... rätt eller fel?

Jaa... då var det ju dessa förhållanden igen som inte vill funka... jag har övergett tanken på livslång kärlek.. I helgen är det två av mina vänner som har brutit sina relationer.. Vad är det för fel på folk? Verkar inte spela nån roll om man är man är man eller kvinna.. ingen verkar särskilt klok.. och jag leder väl ligan i oklokhet.. (finns det ordet? hm..) Är det inte så att man ger sin partner nog mycket uppmärksamhet så dumpas det.. ger man dom mer så dumpas det ändå.. är han yngre än henne så dumpas det.. är han äldre än hon så dumpas det.. är dom lika gamla så dumpas det... Vad är rätt? Finns det nån slags instruktionsbok för hur ett förhållande ska fungera? Väldigt tacksam om jag får köpa den.. betalar vad som helst! Åja.. just nu är väl då inte jag i farozonen för att dumpas... av vem kan man ju undra.. skönt.. tar hellre hand om mina kära vänner. Finns alltid här för er! Ring när ni vill.. eller kom på en kaffe.

Puss på er!

Kommentarer

Anonym sa…
nää åsa jag tror inte de är nån risk att du dumpas roligt att du säger att de är ingen risk för de är de nog inte mvh kabeltrumman

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!