Hallå!

Har klippt mig idag. Blev kortare.. hihi.. förvånande va? Sen kuta jag på stan med lillebror. Underbara lillebror. Att han står ut med mig. Lugn som en filbunke.. med mig på stan. Jaja.. lillebror, du e bäst! Lovar att aldrig mer kasta nåt i huvet på dig.. ;-) Köpte två tröjor och ett par byxor. Man mår så bra av att shoppa. Kom ju på nu att det stod i mitt horoskop att jag skulle köpa nå nya kläder. hihi.. done.. =)

Jag tror att allt rasar.. en olycka kommer sällan ensam. Och det mesta beror på karlar. Måste nog återuppta tanken att skicka alla på charmkurs. En pik till var och en av vissa av det andra könet som på ett eller annat sätt finns i mitt liv.

1. Tänk efter och bestäm dig!
2. Skärp dig!
3. Ljug inte för att skona..
4. Kan man ge så måste man kunna ta..
5. Väx upp!
6. Less, less, less...

Och till er andra pojkar, grabbar, killar, män, karlar, gubbar.. ta inte åt er. Ska inte dra alla över en kam.. Det finns dom som inte behöver pisk.. inte av mig i alla fall.. hihi..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!