Var jag en surpropp??

Var till brorsan idag efter jobbet.. NU HAR JAG SKÄRMAR PÅ MIN CYKEL!! Tack Matte! Var till och med tvungen ut och provcykla i regnet.. men vad värre är.. jag har inte längre en cool cykel... komme dit en polare och ifrågasatte om jag verkligen visste hur mycket vuxenpoäng det var att sätta på skärmar och kedjeskydd... "nästa är väl en barnsadel" hm.. ska nog låta den stå kvar i garaget.. kan ju inte bli HUR vuxen som helst.. ungarna får lära sig cykla själva! =(

Nu har jag då fått i bromsbelägg till min skrotbil.. måste jag bara flirta in mig hos nån söt pojke som kan byta åt mig.. blir väl bror.. (älskar dig brorsan) ;)

Hittade en gammal bok från högstadiet där jag och mina kompisar skrivit om mig själv.. oh jisses... Några citat:
"Åsa kan bli väldigt arg, men är oftast glad." Ulrika Åkerström
"Åsa är en mycket omtänksam, glad och trevlig tjej. Hon kan oxå bli arg rätt lätt" Nina Nikolov
"Åsa är en snäll, omtänksam och rolig tjej. Ibland kan hon bli himla förbannad" Linda Elofsson
"Hon är snäll, bussig tjej men ibland kan hon vara dumm men för det mesta är hon väldigt hygglig" Robert Larsson
"Åsa är en väldigt omtänksam och påhittig person. Hon är väldigt duktig på saker och ting och försöker verkligen hjälpa till i olika situationer." Veronica Sundbom
"Jag tycker att du är snäll, rolig och omtänksam. Fast ibland kan du tvärt bli förbannad, men det går över ganska snabbt" Lovisa Nilsson
"Åsa är en schysst och humorberikad tjej med mycket temperament. Hon är klipsk och kan verkligen engagera sig i saker" Maria Forslund

Hm... ser jag en röd tråd? Är jag en het person?! =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!