Tröttsamt!

Igår blev det inte många knop gjorda för mig.. jag var lite hängig. Det enda jag fick mig för var en kort promenad med Nero på förmiddagen, några avsnitt prison brake och sen gick jag och Mikke och köpte mat på X-et. Inte speciellt hälsosamt men det var gott. Idag har oxå varit en tung dag. Jag som inte brukar vara bakis har varit det i två dagar nu. Åsså hade vi dessutom teknisk engelska till råga på allt. Det var inte skoj! Efter skolan blev jag bjuden på middag hos Maria. Har spenderat resten av kvällen liggande i hennes soffa. Sköönt... nu ska jag förpassa mig till sängen och hoppas att jag mår bättre imorrn. Slutar då tack och lov elva. Kanske man hinner vila lite så man orkar med att fara på hockeyn.

God natt..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!