Aik - Modo damer

Idag har vi haft teori hela dagen på skolan. Matten på förmiddan gick väl an men fy bönna för teknisk engelska på eftermiddan. I afton for jag och mikke och kolla på aiks damer som spelade premiär i elitserien. Jag hann bara se första perioden för då hämtade Svägerskan upp mig (efter en del virrande;) och vi for till badmintonhallen. Väl där så får vi veta att det är dubbelbokat. Men tur som var så skulle vi få dela bana med ett annat par. Bättre än inget tyckte vi men när vi såg vilka vi skulle spela mot blev det lite pinsamt. Två killar i våran ålder som var skitduktiga.. Dom slog pliktskyldigt några bollar med oss sen lämnade dom banan till oss. Liite pinsamt blev det... =D Men hur som haver, när dom snälla killarna lämnat oss och våra tafatta försök till nå bollande så gick det riktigt bra. Vi är väl inga proffs direkt men vi är ganska jämnbra så det blev en bra match och både jag och Sväg fick svettas. Även om hon likt ett barn klagade över hur trött hon var så kämpa hon på fem minuter till. Jag kände mig som en slavdrivare och tydligen tyckte hon det oxå... hihi.. Men hon säger att hon vill spela med mig igen så det kan ju inte ha varit såå farligt. =)

Nu har jag hängt tvätt och startat en ny tvätt med svettiga träningskläder (för er som vill veta) och nu ska jag packa lite inför min Piteresa. Ska till min Thea och uppdatera mig hur hon har det. Det är alldeles för länge sen! Sen blir det sussa sött.

Puss å Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!