Skithockey!

På skolan idag har vi hållit på med pneumatik. Vi har varit på trä-avdelningen och hör och häpna. Jag känner även denna lärares son... Jag känner nog fler människor än jag kan tro.. =) Pneumatiken är ganska kul. Inte så svårt faktiskt. Sen var jag till mamma och pappa och åt. Lillebror har köpt ett ps3 med guitarr hero så jag lirade lite med han och hans flickvän. Det är riktigt kul!

Sen for jag på hockey. Trodde i min enfald att vi skulle vinna mot Mora men vi spela så kasst att det var ett under att det slutate 2-2. Inget mål i sudden heller. Blir väl kvalserien igen... Åsså en jävla P-bot på det. Har inte parkeringsvakterna en endaste gnutta av förståelse för att det ska gå smidigt att komma sig ut från en hockeymatch med en miljon bilar! Jävla skit så arg jag blir!

Fuck it, fuck it, fuck it!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!