Jag: En lulehuligan!! =D

Idag har jag och en min classmate Ric varit på V-mek och svarvat. Det är riktigt roligt faktiskt! Fast det är nog inte helt lätt när man kommer till det som är lite mer avancerat än en konisk grej med gängor längst ut. Nu ska vi svarva en hammare. Redan där blev det lite svårare. Men det är väl bara att kämpa på så nog ska det bli en hammare. Fast jag blir så irriterad när det inte går som jag vill och lärarna bara garvar åt mig. Hur lätt är det att va sur då?!
Fick veta idag att jag ska ut på praktik vecka sex. Det är ju typ SNART! Jag ska spendera två veckor på skäret så håll i hatten kära rönnskärare för då kommer jag och gör stället osäkert!

Jag har fått veta varför man bara kan köpa biljetter till skellefteå-luleå matchen på turistbyrån oxå. Det är av den enkla anledningen att ingen från luleklacken ska kunna parkera i skellefteklacken och vice versa. Då sa jag till hon i kassan på turistbyrån. -"Men hur kan du veta att jag inte är någon våldsam lulehuligan då?" Då tittade hon lite roligt på mig och sa att -"Det är bara en känsla jag har.." Då lovade jag henne att sköta mig och inte slåss. =D

Ikväll ska jag och Sväg spela badminton igen. Det är så kul!

=)=)=) Imorrn kommer barnen! *längtar* =)=)=)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!