Kaminer och badminton

Idag har varit en bra dag på skolan. Gjort klart mitt stativ och efter allt hattande hit och dit är även eldtunnan nu väldigt nära komplett. Men det är inte på mitt ansvar längre tack och lov. Håller på att vara ganska less den vid det här laget. Mitt nästa projekt blir att bygga en pytteliten kamin till nån friggebod åt norsjögymnasiet eller nåt i den stilen. Blir kul. =)

Efter skolan gick jag och Mikke en sväng på stan och han köpte sig ett par riktigt snygga byxor. Sen for vi till broder och svägerskan och fick oss lite kaffe. Trevligt! Vi ska spela badminton imorrn jag och sväg. Lovar att jag ska piska henne hårt om hon ballar ur! Längtar som fan att röra på mig! Det är år och dar sen jag spelade badminton och det är bara sååå kul!

Jag har aldrig saknat mina barn så mycket som nu... jag saknar dom så det gör ont i hela mig. Detta önskar jag inte ens min värsta fiende!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!