Onsdag

Nu har jag återhämtat mig lite från gårdagens förlust.. Känns fortfarande jävligt men jag är inte långsint. Nya matcher kommer och nya tag tar vi.. just nu skulle det kännas skönt att slippa kvalserien.. =)

Mina barn har kommit idag! Jisses vilken känsla det är när alla tre kommer springandes mot en och berättar hur mycket dom har saknat mig. Värmer ett morshjärta. <3 Min fem-åring som snart fyller sex fick ju en massa nya kläder av päronens grannar och han var såå glad över sin nya pyjamas som jag trodde han skulle drunkna i eftersom det var 122-128. Men nää.. min lilla, lilla kille har blivit så stoor... han börjar ju snart skolan! *panik*

Jag har gjort en kovändning... jag som aldrig har varit utomlands och egentligen aldrig trånat speciellt mycket efter att åka + att jag alltid har varit väldigt oförstående till dom som reser utomlands och firar jul. Det slog mig en kväll att julafton 2008 kommer att bli nåt helt annat än hur jag alltid firat mina jular. För första gången sen jag fick barn 2002 så kommer jag att fira jul utan dom. Det suger! Kusinerna har mammajul det lämnar typ mig, päronen och lillebror ensamma.. När det gick upp för mig så kom jag på.. jag ska åka utomlands nästa julafton! Jag ska ta min pojkvän och dra till ett VARMT land. Jag ska inte sitta hemma i sverige och huttra på julafton när det ändå inte är några barn hemma. Nu råkar det ju vara ett helt år kvar och många vindar har oblåst så jag har väl ändrat mig sjuttielva gånger... ;)

*puuss*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!