Skön vinst!

Idag fick vi sluta en timma tidigare för att lärarna hade nåt möte. Då passade jag på att fara och klippa mig. Det var inte en dag för tidigt kan jag upplysa er om! Det är verkligen skabbigare än vanligt uppe i min skalle! Imorrn blir det att färga så man är lämpligt svart om öronen och pannan och all annan hud som ligger i anslutning till håret. Passar ju bra då jag ska ut på club 27 imorrn. Får väl försöka lura i mina medmänniskor att det är senaste mode att vara svart lite här och var... typ krigsmålning.. =D

Sen bar det iväg på hockey. Finns bara tre ord om matchen... Kross, kross kross! Fan va skönt! 5-1 mot djurgården. Det behövdes! Efter alla bedrövelser så var det riktigt skönt med en vinst.. och en ordentlig sådan. =)

Jag är dessutom väldigt stolt över mig själv. Jag klarade av att stirra fienden i ögonen på riktigt nära håll och väldigt länge och förklara att jag kommer inte att ge mig!! Min värsta fiende är GODISAUTOMATEN på skolan! Det borde ju fan förbjudas att sätta en godisautomat i en teorisal!

Over and out...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!