Flummning...

Mikke flummade om att bli B-kändis igår och det fick mig att börja flumma oxå... Som det är nu så är det ungefär 30 personer i snitt som läser min blogg. Tänk om man då skulle bli b-kändis.. då skulle (typ en vecka tills man var glömd) en hel DRÖS med folk läsa mina patetiska försök till att återigen bli smal efter ett år av våldfrossning och total avsaknad av motion.. för är det nåt i mitt liv som är patetiskt så är det verkligen mitt tafatta försök att banta... :P Och hur jag tror mig vara relativt vältränad när jag i själva verket mest pratar om träning och inte utför mitt prat i praktiken speciellt ofta... och hur jag prioriterar som en alkis.. hur mycket vettigt hamnar egentligen på denna sida... inte mycket kan man ju snabbt konstatera.. men det är JAG och sån är JAG..

Nu ska vi äta broccoli sen blir det att fara på hockey... (okej inte bara broccoli men nästan.. )

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!