Ännu en sammanfattning

Nu har det varit stiljtje i bloggandet ett tag igen. Men det beror på att jag har varit borta. I torsdags var jag och sväg på hockey. Det var den värsta matchen jag har sett den här säsongen. Gud så värdelöst.. hade funderingar på att sticka i mitten på sista perioden men då vill sväg se klart och det var hennes första elitseriematch så självklart stannade jag för hennes skull. När vi väl skulle fara så var det snöigt och eländigt och vad hände? Jo självklart slapp ju vindrutetorkaren i regnslasket efter E4:an. Hur lätt var det att köra utan tror ni?! Med hundratals sura hockeysupportrar runt sig. Bilen jag hade efter mig började tuta innan jag äntligen lyckats komma mig av E4:an så jag kunde stanna och fixa till den jävla vindrutetorkaren. Folket trodde väl att jag var knall som jag vinglade på vägen... suck.. åja, jag kom mig då hem till min lägenhet iaf.

På fredagen var vi på studiebesök på Rönnskär. Det var nästan lite nostalgikänsla att va där igen. Jag skulle kunna ge (nästan) vad som helst för att få jobba där. Vi gick genom mek-avdelningen och kopparlinjen. Flaschen, hyttan, konvertern, anoden och elektrolysen så det var väl inget jag inte har sett förut men det var ändå kul. Efter rundvandringen blev vi bjudna på käk på "mojen". Där träffade jag storebror. Dom påstår att det syntes att vi var släkt. Vet inte om jag ska ta det som nåt dåligt eller nåt bra.. =D

Efter skolan åkte jag buss till Thea i Piteå. Vi åt pizza och spelade guitarr hero. Jäklar så roligt det var! Skönt att träffa Therese. Det var alldeles för länge sen. =)

På Lördagen for vi till havsbadet och badade. Mikke och Tjohalian med kompis komme från Skellefteå. En riktigt trevlig dag!

Söndag blev en lugn dag. Jag var inte alertast. Bytte dock gardiner hos Mikke. Dagen slutade med kaffe hos mamma sen bröt en ovanligt aggressivt migränattack ut. Huga. Inte roligt. Bara att bita ihop och gå isäng. =(

Idag har vi varit på studiebesök på Alimak. Det var oxå ett intressant studiebesök. Eftersom jag aldrig har varit dit så var det trevligt att se. Efter skolan var jag och inhandlade 4 st hockeybiljetter till Aik-Lule. Förlorar dom ska jag kräva pengarna tillbaka! Efter middagen har jag och mamma varit och tränat. Då jag snart fyller år så fick jag ett träningskort av mamma. Nice!!

Nu ska jag gå kvällsprommen med Nero sen är det sängen som gäller. Kram på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!