TUSEN TACK!

Jag har en väldans tur. Träffade min kusin på hockeyn och hon frågade om jag vill ha lite kläder till barnen. Hon har två söner som är äldre än mina killar. Hon hade två sopsäckar med kläder! För ungefär två år sen fick jag TRE sopsäckar med kläder av henne! Och det är fina kläder! Man undrar ju om hennes barn ens rör på sig.. hihi. Nädå, men det är kanonfina kläder! Vet inte riktigt hur jag ska kunna tacka dom!

Dessutom nu när jag kom till mamma och pappa så har deras granne kommit hit med två påsar med kläder! Oxå jättefina kläder! Det är ju helt underbart att få kläder och speciellt långkalsonger och sånt för hur kul är det att köpa de... hihi.. dessutom har jag fått skor och overaller tidigare av dom. Som sagt, hur visar man hur tacksamt det verkligen är!

Och mamma förstås! Hur mycket kläder har inte hon köpt till mina godingar! Just nu är jag ju då dessutom pank så när man får kläder till sönerna som är superfina är det nästan så man gråter av lycka!

TACK, TACK och återigen TACK!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!