Skellefteå AIK - Timrå IK

Idag vaknade jag för första gången på länge och var faktiskt förhållandevis pigg. Det var skönt!
Det har varit en lite jobbig dag på skolan med många telefonsamtal. Dom var i positiv anda men ändå lite jobbigt att bli påmind om allt som händer. Ringde på dagis och pratade med kidsen. Även mittimellansonen som aldrig vill prata i telefon med nån ville prata med mig. Mysigt att prata med dom men det påminner mig om att dom är väldigt långt bort och det är 10 hela dagar innan jag får se dom igen. Efter skolan for jag till mamma och pappa och käkade. Dom förstår mig när jag beklagar mig över alla bra saker som händer som trots allt har ett pris och det priset måste fel personer betala. Svårt att förklara men ännu svårare att försöka reda ut. Tragiskt att känna sig så maktlös. Vill kunna göra nåt men kan inte. Finns inte där när jag behövs.. *suck*

Ikväll har jag och Mikke varit på hockey. Jag fick en matchtröja av honom som resulterade i att Skellefteå kammade hem tre poäng mot Timrå. Det var till en början en ganska seg match men när äntligen 1-0 målet kom blev det fart under skrillorna och även tvåan kom. Trots det så fortsatte aik spela hockey och slog inte bara ut puckarna. Matchen slutade 2-1 och vi fick tre välbehövliga poäng! Undra om turen sitter i tröjan jag fick eller om det sitter i att jag fick en ny tröja idag... hoppas på det första för det blir ganska dyrt att köpa en ny matchtröja varje match... hihi.. =D

Nu är lilla åskmolnet trött och ska krypa ner i sängen. Natti natt mina vänner!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!