äntligen ut en stund

Nu har vi blivit lite friskare. Tack å lov. I förrgår hade vi kalas för Vicke som fyller år. Han fick bland annat en cykel. Gissa om han blev glad! Kan säga att både han och jag var väldigt understimulerade igår! Sitta inne i en lägenhet sen i onsdags! Det är allt annat än roligt. Tur att Edde är så stor att han kan vara själv en stund så han låg och såg film och vi andra fick fara ut. For på ok och pumpade cykeln så vicke kunde cykla. På hemvägen gick vi förbi mia med familj. Där blev vi bjuden på en hamburgare. Var förbi tias och the svääg oxå men där var ingen hemma. Annars gick kvällen i lugnets tecken. Såg lite tv och somnade som en klubbad. Lite tråkig kände jag mig faktiskt. Men det tar på att ha sjuklingar i huset. Mina små älsklingar.

Kommentarer

Anonym sa…
Hej! Vad bra att ni börjar bli friska då kan man snart komma och hälsa på med mina busar. Kram Grodan

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!