kalas och skåplucksfärgning... =P

Var till tandläkaren igår... det var ju ingen rolig upplevelse kan jag ju inte påstå... Tre hål hade jag och det kommer att gå lös på ungefär 3500 kr. Pengar som jag definitivt inte har! Det suuger att vara arbetlös! Tur att jag iaf fått ett bra sommarjobb! Tack Ulrika! Fick dessutom bilförsäkringen... 5300 fucking jävla spänn! Ibland undrar man ju om det verkligen finns en gud som är god. Tror snarare att jag är besatt av nån slags förbannelse. Nää... jag väljer att tro att allt har sparats och hopat sig tills nu för nu kommer min ekonomi att reda upp sig. Jag läste det i mitt horoskop och jag kommer att tro på det ända in i döden!

Kvällen spenderades med pojkvännen, barnen, storebror och the svääg. Vi grillade kött och hade allmänt mysigt. Sen gick vi till majbrasan brevid som inte var överväldigande stor men det var dock en eld. Satt en stund hos brorsans granne och barnen hoppade på studsmattan till halv tio. Då kom äldsta sonen och sa att nu är det nog dax att gå hem för vi är trötta... Förståndiga barn man har! La i säng kidsen sen somnade även jag och Peder. Var mer än lovligt trött!

Idag har vi haft kalas för lilleman. Min lilla lilla kille har blivit tre år stor. Suck vad tiden går fort! Han var ju nyss en bäbis!

Åt glass och öppnade paket. Först komme lillebror med tjej, sen kom Sundbomskan med mina pojkar och Mia med familj. Jättefina presenter fick han min lilla goding som inte är så liten längre.

Ikväll har jag och the svääg färgat håret på varandra. Det gick riktigt bra faktiskt, med tanke på att jag aldrig har färgat nåns hår förut. Jag är riktigt nöjd över min prestation! Däremot är jag inte riktigt lika nöjd över min prestation att när jag skulle skölja ur the sväägs hår (i vasken i köket) så tröck jag skallen mot den vita skåpluckan... den är härmed inte riktigt helt vit längre... smart Åsa... jättesmart!

Puss och kram!

Kommentarer

ulrika sa…
Ur so welcome. Om du inte har kollat upp olika f-säkrinsbolag kan jag tipsa dig om Moderna förs, sak. Googla bara.

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!