en Åsa, gnälligare än vanligt

Jag har ont i mina kinder! Är huvve dumt får kroppen lida. Punktade nå grejer till murarna med rörtråd utan använda svetshjälmen så nu är jag kraftigt "solbränd" i ansiktet! Inte vidare begåvad om jag får säga det själv och det får jag ju eftersom att detta är min blogg där jag skriver om vad som har hänt i min värld genom mina ögon. Så om jag skriver att jag är bäst så är det sant för detta är som sagt min värld... =D Har varit en lugn dag på skäret idag. Har gjort nå grejer till anoden som ska monteras imorrn. När jag slutade for jag till kiropraktorn. Trodde tame fan att han skulle slita lös huvet. Men nu kan jag titta bakåt igen. Skönt!
Passade på att vandra lite på stan oxå. Parkerade och filosoferade lite på barnavdelningen på lindex, Edde behöver verkligen nya byxor. Hans ben växer som ogräs! Men det får bli en annan dag. Sen gick jag till bokhandeln. Köpte en ny almanacka så nu kanske jag får lite mer ordning på mitt stökiga liv. När jag ska betala så inser jag att jag har glömt betala parkeringsavgiften! Fan!! Hade ju varit pricken över iet att få en p-bot oxå! Sprang tillbaka till bilen och tackar för att jag slapp böter. Har hunnit förbi moder och fader och snikat pappas fläskpannkaka och skrivit en till skaderapport på bilen. Nu kanske det blir ordning på torpet så jag får lagat min trasiga bil. Slutligen har jag och Mia varit ute och gått en timma. Riktigt härligt men det blåste kallt i mina små öron. Måste bara få gnälla om en sak till innan jag är nöjd med dagens inlägg. Jag har nu haft lock för höger öra i snart två dagar! Sparar ju iofs öronproppar åt skäret då jag bara behöver en... =P Man måste se det positiva i allt!

Nu ska jag och katten krypa ner i sängen och se lite tv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!