Summa sumarum

Oj, nu var det länge sen jag bloggade. Blir en snabb summering av veckan innan jag ska bege mig mot sängen. Tisdag kom Peder hit. Vi var ut och promenerade lite. Onsdag for jag till skogen för att träffa Eddes nya fröken och hade utvecklingssamtal med barnens pappa och dagisfröken om barnens tid på dagis. Det gick riktigt bra och jag tror att Edde kommer att trivas på sin nya skola. Även om det inte är hos mig tyvärr. Sen var det gårdsfest på dagis. Grillade korv och gick tipsrunda. Efter det for vi hem och sov. Idag har det varit kanonväder! Har varit ute med barnen hela eftermiddagen. Åkke fick en "ny" cykel. Vickes gamla. Men han var sur för han skulle med våld ha en "tor kuckel". Nädu, en liten cykel till en liten kille försökte jag. Men han påstod att han minsann var stor! =) Ikväll har jag och dom två mindre varit till Magdalena med familj och hälsat på. Barnen fick glass och hoppade studsmatta. Nu sover dom sött i sina sängar och mamma ska göra detsamma.

Ha re gott tills nästa gång. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!