rinnande kranar

"En gång är ingen gång, två gånger är en vana." Men tre gånger då? Vad är det? Nu är det tredje gången på två dagar som jag möts av rinnande vattenkranar. Gubbarna på skäret verkar ha allmänt svårt för att he av kranarna efter dom har tvättat sig eller druckit. Man undrar ju vem det är som stänger av kranarna hemma hos dom.. Är det sambon? Mamman? Eller kanske barnen får ställa upp och fixa dom rinnande kranarna när inte pappa kommer ihåg. Jag trodde att det var inpräntat i hjärnan sen födseln men så är visst inte fallet... jag förstår inte.. men så är jag ju kvinna oxå. Och med det menar jag inte att jag är dummare utan mer att jag aldrig har lämnat någon kran på. Haha.. åja, man får se det från den ljusa sidan. Det är lite humor att få reta dom och än så länge har jag inte blivit bemött av rinnande kranar hemma trots att jag har tre små pojkar och en lite större pojke hos mig.

^^ ;) ^^

Kommentarer

Anonym sa…
Vi spolar fram kallare vatten och det tar ca 5 min.

Ola mfl,

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!