Nioårs-kalas

Idag har vi skjutsat barnen till deras fader och hämtat bonuskusinen hos sin fader. Jobbigt att måsta lämna bort barnen efter en underbar helg... nu är det bara att hålla tummarna och invänta det jobbiga beskedet till veckan... Jag känner mig lite som ett nervvrak just nu. Försöker att inte tänka på hur jobbigt det är att bara gå och vänta. Känns skönt att det hela tiden händer saker runt mig. När vi kom hem efter en tre timmar lång bilfärd (som jag sov två tredjedelar av eftersom jag och Peder löste alla världsproblem i natt, är iofs en annan historia.) så bjöd mamma och pappa på middag. Sen blev det nioårs-kalas. Broders kille blir bara större och större.. iaf åldersmässigt.

God tårta och gott sällskap var det på biblioteksgatan. Hade riktigt trevligt. Dagens applåd får den som kom på bokstavskexen. Goda och roliga! Hurra hurra!

Veckan som kommer blir att spendera på skäret i dietens tecken! Vill inte ens veta hur mycket jag har gått upp i helgen! Bara slaskätning flera dagar! Inte bra alltså! Åja.. nu ska jag smyga in till pojken och sova tv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!