Jag hör igen!

Idag var jag till företagsläkaren igen. Han spolade återigen mitt öra. Har varit halvdöv på höger öra i drygt två veckor. Nu i morse slapp äntligen proppen. Så jäkla obehagligt! Det small till och det kändes som att läkaren skrek mig rakt i örat! Dessutom kändes det som att jag inte hörde ett dugg på det vänstra helt plötsligt. Och allt som lät, lät såå högt! Nu har öronen äntligen kalibrerat ihop sig så nu hör jag ganska normalt. Känns skönt!
Ikväll har jag och Peder varit och kört bort pappersinsamlingen och varit förbi moster med karl. Sen cruisade vi en sväng runt Rönnskär och Skelleftehamn. Värsta romantiska turen. Eh.. Nu har jag lagat lunch till pojken så han inte behöver svälta imorrn på jobbet. Gud va tur han har som har en så underbar och snäll flickvän.. Tänker inte berätta att han hade middagen klar när jag kom hem för det här är ju som bekant min värld och i min värld är det bara jag som är perfekt.
Hoppas ni får sova lika gott som jag tänker göra. Imorrn ska jag ta itu med MLIs utmaning.
Nattinatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!