Handla först och tänka sen...

Att handla först och tänka sen är ett ordspråk som brukar passa ganska bra för mig. Men att det skulle passa in så bokstavligen.. Åkte hem från jobbet med Claes igår och stannade till på konsum för att köpa smör. Eftersom jag inte bor speciellt långt från affärn så bestämde jag mig för att gå hem. Men som jag kom in i affärn hade jag glömt att jag skulle gå. Jag handlade juice, smör, mjölk, makaroner och en massa annat som jag tyckte behövdes. Efter jag hade betalat kom jag på att jag ska ju faktiskt bära hem allt jag har handlat. Suck.. när ska jag börja tänka INNAN jag handlar.. eller åtminstone under tiden.. =P

Kommentarer

Anonym sa…
*s* Jag brukar göra likadant ibland. Hoppas allt är bra med dig. Kramar från Grodan
Anonym sa…
Välkommen till altzheimers underbara värld :=)
Åsa sa…
Svar: Hehe.. skönt att veta att jag inte är ensam om att vara förvirrad! =P

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!