Utmaningen

Nu har jag bemöda mig att hitta bilder till alla punkter. Det var fasen inte helt lätt ska ni veta. Men det blev ganska bra till slut. =)

1. Du för ungefär ett år sen


2. Din bästa vän (kunde inte bestämma mig för en person)

3. Du som busig

4. Du som fotograf

5. En bild som du aldrig visat (bara för dom som varit in i mitt kök)


6. En dag du minns


7. En konstig bild


8. En bild som väcker känslor


9. En plats du saknar

10. Någon du litar på

11. Någon du saknar

12. Någon du älskar



13. Någon som betyder mycket

14. Dig själv nyligen


15. Dig själv för länge sen.

Kommentarer

Anonym sa…
Lustigt att du tog bild nr 15. Bilden är kanske gammal men uttrycket känner vi nog alla igen haha
Åsa sa…
Svar: Finns bara en som kan ha skrivit denna kommentaren. Mamma! Min kära mamma. Jag som bara har blivit snällare med åren! ;)

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!