Raketstatyn

Idag skulle jag vara duktig och åka inlines hem från jobbet. Hann bara utanför grindarna så börjar det spöregna. Snöblandat! Höll tame klån på frysa ihjäl! Och stormvindar österut. Hade jag varit på väg till finland hade det väl varit bra men nu är det ju så att jag bor åt motsatt håll. Det slutade med att jag ringde mamma som skickade min snälla och förstående far för att rädda mig ur min knipa. Blev dessutom bjuden på middag hos dom. Supergott! Ibland har man tur! =)

Kollade genom lite bilder nu. Måste bara lägga ut en bild på skellefteås stolthet. Statyn mitt på torget. Jag skulle vilja veta hur det är tänkt att man ska tänka när man sitter på bänken i lugn och ro och äter sin mjukglass. Hur tänker ni? Själv tänker jag på en raket som är på väg upp bland molnen.
Ikväll har vi varit till storebror som fyller 36 år idag. Druckit kaffe och ätit ballerinakex.. =) Efteråt var jag duktig och gick hem nästan en mil. Eller kanske 8 km.. vet inte riktigt. När jag bara har en liten bit kvar så kommer jag på att jag har glömt nycklarna hem i skåpet på jobbet. Bara att he sig till morsan och hämta deras nyckel. Annars blir det att sova i trapphuset vilket inte känns som något bra alternativ... =P
Dagens grattis går till Storebror Urban, Adrian och Maria i släppträsk!

Kommentarer

Anonym sa…
Det är ju kukarna på toget!

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!