proppar i öronen

Då var man ensam igen. Skjutsade kidsen till skogen igår igen. Sen for vi hem och tog hand om röran här hemma. Efter en sån här helg så såg det förjävligt ut! Grejer överallt! Men nu ser det iaf liite bättre ut. Sen lagade vi mat och såg prison break. Började om från början och såg avsnitt ett. Jag tror att jag har missat nåt avsnitt från början.. eller så har jag dåligt minne. Är väl inte helt förvånad om det skulle vara det andra..

I morse for Peder till Pite och jag på jobbet. Skönt att vara tillbaka efter nästan en vecka med kräkbarn. Var till företagsläkaren oxå. Jag har ju haft lock för höger öra i två veckor nu. Hade tydligen en vaxpropp. Låter ju mycket trevligt. Men det är väl det som blir konsekvenserna av att ständigt ha öronproppar i öronen.


Ja, om man skulle försöka sig på att gå utanför dörren lite. Orkar egentligen inte men fasen vad slappt det känns att bara sitta inne.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!