Ironman

Idag känns det helt klart värt att jag sov bort mestadels av kvällen igår. Har varit riktigt pigg idag. Efter jobbet for jag hem och packade lite kläder och matade katten. Sen åkte jag till Pite och dejtade Therace. Var ett tag sen vi sågs. Alldeles för länge sen. Får se om vi hinner ses nå mer innan jag drar hem igen. Middagen blev som vanligt tacotallrik på viking. Mumsigt värre! Var fan inte lätt att försöka skriva ett inlägg när Peder sitter och försöker stirra ut mig och flinar åt mig! Nöjd med att säga att jag har lyckats med bedriften att se en hel film. Vi var och såg Ironman på bio. Sen promenadade vi lite på stan innan vi for hem. Har "hittat" en "ny" bra musik oxå! Sturm Und Drang! Riktigt bra musik! Kommer nog att bli välpoppat i volvon!

Mer än så blev det inte idag! Puss å kram på er alla mina söta vänner!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!