Mors dag!

Den här helgen har varit en kanonhelg. I fredags var vi hundvakt åt moster och stefans Kira. En jättesöt golden retriver. Ägarna var på veteranfest. Moster har nått det hedervärda att ha varit anställd åt boliden 25 år. Om jag har räknat rätt så måste hon ha börjat när hon var 15 år eftersom hon nyss fyllde 35.. =P Åja, dom verkade då ha haft trevligt iaf.

Lördagen var det kanonväder. Vi gick på stan och ekiperade Peder. En jacka, ett par byxor och ett par shorts fick han med sig hem. Kan upplysa er som är intresserade att han fick en jävla snygg röv i jeansen! När vi kom hem från stan for vi till farmormoran och fikade. Vi blev även bjuden på middag. Inbakt fläskfilé. Mums. Kvällen spenderade vi med att fara på bio och se Indiana Jones. En helt okej film faktisk. Betydligt bättre än jag hade trott.

Idag var det ännu bättre väder. 18 grader i skuggan. Gick till Sundbomskan men inte var hon hemma. Då for vi på Stigs och käkade en räkmacka istället. Sen gick vi en promenad på rovön. Hur mysigt som helst!

I afton har vi hunnit gratta tre mammor på morsdag. Först var vi till Peders mamma sen till min mamma och till sist min pappas mamma. Tyvärr så är mina små busfrön inte här. Det svider extra mycket att inte ha dom här idag. Är ju trots allt morsdag. =´(

Så grattis alla mammor på morsdag!


Kommentarer

Anonym sa…
Tråkigt att barnen inte var hos dig. Han hade ju kunnat komma med dem till dig. kram

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!