Kväll i huset

Ikväll har vi haft besök. Lillebror kom hit med en dvd och coca-cola till mina sjuka barn. När vi skulle sätta in den så hade han glömt dosan hemma och då fick Vicke följa med och köra fyrhjuling. Gissa om han var nöjd! Är han inte hur snäll som helst min lillebror! När dom kom tillbaka sov bröderna så då åt vi blåbärspaj som jag och Peder gjorde igår. Sen såg vi familjen robinson med vicke. Nu har lillebror farit hem, kvällsfikat för sonen är intaget och han ligger i sängen så nu har lugnet infunnit sig här. Vilket innebär att mamma kommer att somna som en klubbad så fort huvet tar kudden.

Kommentarer

Anonym sa…
Hej! Hoppas de blir friska till helgen så ni kan hitta på nått riktigt kul.
P.s Du är saknad på skolan. Kram grodis
Åsa sa…
Svar: Jo, det hoppas jag oxå!
Var ju roligt att jag är saknad! Kommer tyvärr inte tillbaka mer förän tidigast augusti.
Hälsa alla från mig! Kram
Anonym sa…
Men vi ses ju innan dess hoppas jag. :)

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!