Bara ett år kvar... =(

Grabbarna på skolan har mobbat mig hela dagen idag. Visste jag inte bättre skulle jag tro att dom hade slagit vad om vem som skulle få mig argast. Jaja.. dom ska få igen en vacker dag!
Idag kom kidsen! Dom kom jätteglada och hade paket med sig! En eloge till pappan som hjälpte barnen att fixa ett paket. Jag blev glad barnen blev glad och stolt för att dom gjorde mig glad! Helt underbar start på mammaveckan! Synd bara om mellansonen som har magsjuka. Det var en slut men dock glad pojke som kom. Middag blev som vanligt när barnen kommer färgglada plättar. Mycket gott men jag och momme valde att äta skinksallad. Passar bättre ihop med min bantning, vilken för tredje dagen går riktigt bra! Det går åt rätt håll och jag har fortfarande karaktär. Plättarna som är så otroligt populära fick till och med sjuklingen att komma upp ur soffan. Han åt en halv plätta som han kräktes upp. Tvättade sig, gick tillbaka till bordet och åt upp resten av plättan. Kräktes, bad om en till som han skulle äta i soffan... då gillar man plättar.. Efter maten kom bästa moster med karl och hade paket och blommor till mig. Även farmormoran kom med paket. Åsså paket från momme, moffe, barnen, lillebror med flickvän såklart. Fler ringde och tänkte komma men min kräkiga son hindrade. Äldsta och yngsta sonen gjorde tårta. Supergod! Men med en udda utformning. Äldsta sonen valde att skriva sitt namn på tårtan. Superfint! Så då skrev vi alla andras namn oxå. =) Sen undrar jag vad dom egentligen tror om sin unga och fräscha mor. Dom satte dit siffrorna "369".. hm.. jag hade föredragit typ 22 eller nåt sånt.. =D

Nu sover barnen och jag ligger nerbäddad i sängen. Födelsedagen kunde inte ha blivit bättre och livet känns riktigt bra! Tack till er alla som bidragit till en helt perfekt dag!

Kommentarer

Anonym sa…
Grattis på födelsedagen!!
Anonym sa…
Grattis i efterskott :-)
Kram Tea

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!