snööö... =(

Jahapp.. då hade man varit ute i rusket. Kan ju inte säga att det var jättevarmt! Det snöade på mig juh.. *gnäller som ett barn*. Åja, vi travade på och kikade in hos Sundbomskan som hade främmen av en numera umebo. Trevligt att se henne men inget kaffe fick man då där ;) så på hemvägen gick jag in till storebror och fick mig en välförtjänt kopp. Satt där och surrade om allt och inget en stund tills jag gick hem och fixade lite med tvätten. Då dök kusinen upp som ska ta över Mias lägenhet här under. Dom flyttar in så snart Mia har fått ut sitt. Blir trevligt.

Med vikten går det fortfarande bra. (peppar, peppar) Väger nu 60,3 kg. Prick 6 kilo minus nu. Det firar jag med lite popcorn. *mums* Är dessutom väldigt stolt över mig själv. Kidsen köpte ju lördagsgodis i helgen men åt inte upp riktigt allt och påsen ligger i kryddskåpet så varje gång jag lagar mat så stirrar den där godispåsen elakt på mig och skriker ÄT UPP MIG!! Men icket! Jag klarar det! Än så länge... =)

Har förresten en bekännelse.. visar än en gång min omogenhet genom att försöka få i ett playstation 2 till bra pris så att jag kan nörda guitar hero på heltid.. eller jag menar jag ska ha det till barnen.. ;) Så har ni ett på lager så hojta!

Nu: lite tv och sen sova så jag är pigg imorrn när vi ska koppla el.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!