Flerfärgade pättar & rönnskärsarbete

Helgen har varit helt underbar! Som vanligt när barnen har varit hemma hos mig. Dock har alla killarnas kompisar inkl. kusinerna varit borta så vi har varit ganska mycket hos momme och moffe och busat. Killarna beställde med moffe att dom skulle ha plättar till middag. Plättar blev det som dessutom började lite kul med att göras gröna. Sen kom morfar på att göra olikfärgade plättar till barnens stora förtjusning. Har ni sett trefärgade plättar nångång? Jag kan säga att min barn har aldrig någonsin förr ätit så makalöst mycket. =D

Igår skjutsade jag dom till deras pappa. Det var ju inge kul alls. Vi hade som vanligt olika åsikt om vissa saker. Hoppas detta får en ände snart. Jag orkar inte hålla på såhär!

Idag har jag varit på rönnskär. Det har varit väldigt lugnt vilket iof var ganska bra första dagen, så fick jag bekanta mig med min handledare. En jättegullig tjej/dam/kvinna.. vet inte vad man föredrar att kallas när man är 40. Tror att jag kallar henne en brud. Det låter lixom lagomt fränt. Hon är ju trots allt rätt cool som jobbar med en hel drös män/karlar/pojkar/gubbar... Ska bli en kul vecka tror då jag iaf.

Ikväll har jag, Mikke och hans norske vän varit och tränat. Det gick tungt efter min sjukdomstid så jag kastade in handduken efter en halvtimma. Men det var väldigt skönt att röra på fläsket.

Nu ska jag se Jordan rättsläkare sen är det sängen som gäller. Jag har ju skrytit om att jag inte brukar försova mig så det är väl bäst att pallra sig upp i tid. En hel TIMMA tidigare än vanligt. Jobbigt..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!