Så blev det tisdag

Idag på skolan har jag och Claes kämpat med att svetsa ihop dessa intressanta saker som ni ser på vänster sida. Det är något till flashen på rönnskär men vet inte riktigt vad och hur. Man kan väl inte säga att vi är så värstans professionella och vana svetsare. Vi svor och svetsade om vart annat. Slipade lite och svetsade igen. Ställde om svetsen och svor lite till. Men efter ett tag kändes det riktigt bra faktiskt. Nåt har jag faktiskt lärt mig idag. Men jag ska villigt erkänna att det är inte jätteroligt att stå på knä i en mongoaktig ställning och svetsa en hel dag. Tänkte att ni skulle få se hur jag ser ut när jag är less och uttråkad just innan rast. Snygga brajlers va!? Kände mig riktigt het! *asg* Nu känns det som att jag har ett helt sandlass i ögonen. Jag hoppas att jag slipper prova på att bli svetsblind för det är nog mer likt ett gruslass... =S


Ikväll har jag varit på gymmet med Mia igen. Det är helt underbart att träna! Kanske, kanske man är i form till beachen 2008. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag gå till Frida och dricka kaffe och surra en stund.

Bye bye *vink*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!