Sjuk...

Jag ska börja med att förtydliga fredagens inlägg. Jag var naturligtvis nykter! Jag tänker inte dö i förtid för att få va full på krogen. Nu var jag ju bara ute i typ en och en halv timma. Lördag var ju meningen att jag skulle på boda borg som numera visst heter äventyrshuset eller nåt sånt. Men icke sa nicke... feber även lördag. Mikke tog med sig lillebror och jag stannade hos pappa. Fikade hos farmormoran innan jag dog i pappas soffa. Eftersom att jag så gärna ville fara på min praktik på rönnskär så var min plan att bli frisk snabbt. Och jag är ju av en bestämd hävd att har man feber så har man det av en anledning så jag har vägrat ta ett enda piller på hela helgen. Så jag har sovit hela helgen förutom dom gångerna jag har vaknat av att jag har haft ont tamefan överallt! Orkade inte ens tänka tanken på att se hockey.. men det blev ju tydligen ändå förlust så.. Och inte är jag frisk idag för det! Gick ner i källaren hos fadern för att hämta telefon och var helt slut när jag kom upp. Jag hatar att vara sjuk!!
Nu ska jag gå och lägga mig igen och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!