Grattis Lillebror!

Usch vilken tung dag det har varit idag! Jag har varit jättetrött och haft ont i kroppen. Jag och Maria hade dessutom bestämt att vi skulle ut på club 27. När skolan äntligen slutade for jag till mamma och pappa. Kollade febern.. jojo.. 38 graders feber hade jag ju naturligtvis. Ringde Maria och lämnade återbud och la mig sen mer eller mindre döende i soffan och sov. När jag sovit och ätit mat å pillat i mig två ipren så kändes faktiskt livet lite lättare. Det slutade med att Mia peppade mig att följa med ut trots allt. Sagt och gjort, jag duschade och sminkade mig lite sen åkte vi till Åsa N där även Sundbomskan och Nina var. Drog i mig en cocktail bestående av tradolan och alvedon. Sen var jag redo för krogen. När vi kom ut insåg jag att jag kände inte många. Typ fem pers kanske. Träffade två typer från skogs annars var det rätt lugnt på kändisfronten. Därför blev det även denna gång en tidig hemgång.
Nu ska jag krypa ner i sängen och vila inför morgondagens drabbning på Boda borg. Blir spännande.

Sist men inte minst.

***GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN ÄLSKADE LILLEBROR!!!!***

Kommentarer

Micke sa…
Coctail på Alvedon och Tradolan? Livsfarligt om du ska dricka alkohol ju...
Micke sa…
Du förresten, hur/var har du gjort din banner?
Åsa sa…
Svar: Bannern har jag gjort i photoshop.

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!