Slut helg... =(

Så var även denna helgen till ända. Jag och barnen har utnyttjat tiden till max! Vi har kramats, spelat tv-spel, lagat mat, varit ute mm. Nu har jag skjutsat dom till deras fader. Mia följde så det blev inte fullt lika jobbigt att lämna. Tack Mia! På hemvägen fick vi med oss ett par skidor från Biggo som skulle till stan. Träffade ägaren till skidorna och snäll som han var så gav han mig 100 kr. Tänkte inte ta emot pengarna men han insisterade så då blev det middag på max. Provade det nya GI-målet. Det var riktigt gott! Trodde faktiskt inte det men det var det. Kommer jag definitivt att köpa fler gånger! Ikväll har jag påtat lite med Mia i hennes lägenhet för att sen gå en långpromenad med brorsan. Totalt har jag gått 10 006 steg idag. Det är ganska kul med stegräknaren men man blir lite lätt manisk. På gott och ont..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!