HLR på mina stackars blommor...

Det här är en dag i prestationens tecken! Började med att ha miljöföreläsning hela dagen på skolan. När jag fick höra det i morse trodde jag att jag skulle svimma.. tänkte, jag kommer att somna! Men det var en väldigt duktig karl som babblade på om miljön och som faktiskt fick det att bli riktigt intressant! Efter skolan körde jag hem och renbäddade i sängen och tvättade kläder. Sen for jag och Mia på gymmet och tränade en timma. Väl hemkommen fick jag för mig att göra nåt åt mina stackars blommor. Thea sa nämligen i helgen att om blommorna håller på att dö så skjuter dom skott så att deras existens ska fortgå. Min favoritblomma har skjutit massor med skott och jag har hela tiden trott att den har gjort det för att den mår bra och vill föröka sig.. aj aj, så fel jag hade. Åja, nu har jag iaf planterat om alla mina tre fortfarande levande blommor plus att jag har "gjort en ny". Känner mig riktigt duktig! Stegräknaren säger 4192 steg. Och en timma på gymmet. Känns rätt okej..

Imorrn kommer kidsen. Som jag har längtat!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!