Formahus i konverterhallen...

Igår hade jag en mysdag. Efter en dag på rönnskär for jag till Maria och blev bjuden på middag. Kött å potatis. Riktigt gott. Sen följde jag mamma och hennes jobbarkompis och bowlade då en lagmedlem var sjuk. Jag spelade tre helt okej matcher. 120, 137, 126. Så bra har jag aldrig spelat tre matcher på raken. Sen spelade jag lite guitar hero med lillebror. Efter det for jag hem och plockade undan lite och bara va. Så skönt! Pratade med en kompis i telefon. En släkting till henne har blivit sjuk. Aldrig roligt när sånt händer.

Idag på rönnskär har jag varit med två andra gentlemän. Vi har varit i konverterhallen och satt in formahus. Ni förstod precis vad jag mena va? Bra! ;) Det var värre än värsta gympasset! Men roligt var det att få känna sig nyttig och jag fick t o m beröm för min insats. Det känns verkligen kul att ha lyckats med bedriften att producera och fyllt en plats. Inte bara tittat på när andra har jobbat. Åt lunch med mamma på mojjen oxå. Tacobiffar. Nu sitter jag hos Maria och har återigen blivit bjuden på middag... snyltigt värre kan man tycka.. jag väljer att tro att jag är omtyckt av mina vänner... =D Snart ska jag gå hem i stormen och vila min stackars kropp lite. Hade tänkt fara på gymet alternativt vattengympa med Maria ikväll men jag får erkänna att Fredrik hade rätt... Jag orkar inte! Jag dör nog i soffan istället... =P

Puss å kram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!