mysfredag

Idag har vi avslutat el-kursen. Slutade med att vi skulle kolla upp en press som inte funkade. Skruvade lite här och där innan vi bestämde oss för att öppna en lucka. En klasskompis skruvade upp luckan och vad fanns bakom tro. Jo en TANK! Det fullkomligt forsade ut olja! På klasskompisen... Första gången jag har sett en tank där man kan skruva lös hela sidan! Dumt! Sen bjöd läraren på fika. Trevligt! På måndag blir det rönnskär igen. Oxå trevligt. =)

Efter skolan for jag till mor och far. Jag, dom lillebror med flickvän och Mia beställde kinamat. Gott och trevligt! Sen hjälpte Mia mig att sätta upp ljusstakar i min lägenhet. Mina väggar är lite tomma så nu fick jag nå smidesgrejer av henne när jag fyllde år. Sen bytte vi gardiner. Blev fint!

Nu sitter jag här hemma i min ensamhet. Ensam men ändå inte. Skönt att bara vara själv och mysa. Surrar med lite folk på nätet. Har fått nyaste Takida av en snäll typ. Kvällen kommer att fortsätta i samma anda och imorgon blir det sovmorgon! Så skööönt!

Puss och kram på er alla!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!