Snart bättre..

Nu är barnen här. Det känns jätteskönt även om jag villigt ska erkänna att jag är vääldigt trött. Hade hellre varit frisk när dom kom men nu har jag iaf lagt ner all den tillstymmelse till ork jag hade fått igen, på att försöka få i dom mat, tvätta händerna, lekt traktor med lilleman spelat guitar hero med han som är äldst. Snart får jag pisk av han.. bara en tidsfråga.. tröstat lillis efter en olycka i leken, gjort kvällsfika, borstat tänder, sett till att alla tre kom sig i säng. Holy mother of christ! Hur fan pallar man? Det märks nu när man är sjuk att det är en hel del göra som kommer med tre små barn. I normala fall gör man det av bara farten men nu... jag är helt färdig.. tur att det inte är så ofta man är sjuk. Och att jag tack och lov ändå är på bättringsvägen.

puss

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!