Pitebloggning

Sista dagen på skäret för den här gången. Idag har vi polimasat på med saker som "uppstagning" av en lucka till en gube som förmodligen lider av klaustrofobi. Be mig inte förklara... och diverse annat pyssel. Har även haft besök av våran lärare. Jag vill i ärlighetens namn inte tillbaka till skolan! Det är mycket najsigare att vara på rönnskär med alla goa gubbar och brudar. But I will be back!

Efter jobbet for jag hem och kollade posten. Har fått ett datum nu för det stora helvetet. Längtar samtidigt som att jag är livrädd. Kommer att bli en av dom viktigaste dagarna i mitt liv. Det bara måste bli rätt! Nåja. Än är det ett tag kvar. Gruvar mig ändå..

Ikväll har jag och therace druckit vin. Två glas och jag blev alldeles matt i kroppen. Så vi har enbart legat i varsitt soffhörn och sett diverse såpor som singing bee och lets dance. Skönt att bara softa! Trevligt att vara hos Therese!

Gonatt gott folk!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!