Måndag

Skippade hockeyn ikväll till förmån för gymmet med Mia. Dom har köpt en ny typ av magtränare. Jag säger bara det.. Den tar!! Skönt att komma hem efter en timma på gymmet, duscha, lägga sig i sängen, pratat med en vän i telefon, och nu se cityakuten.

De va då int mycke roligt ja had å skriva ikväll... Men ja lova att ja ska försöka hitta på nå kul ti imorrn. Kanske ja gör nå najsigt ja kan klåta ne.

På torsdag ska jag iaf på boxen med Frida. Ska bli riktigt skönt! Härligt att ta ut kroppen lite. Jag har kommit över gränsen nu. Kan inte sitta still. Får jag inte min dagliga motion blir jag knasig! Är samtidigt mycket piggare än på länge! Sover, äter och motionerat på regelbundna tider. Då mår jag som bäst. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!