Torsdag enligt mig

Idag började dagen med att vara med mina två gentlemän från gårdagen. Var till konvertoriet och (jag, stolta jag) svetsade fast en "bananplåt". Å jisses så nervös jag var! Jag punktade fast skiten medan herrarna höll i den och när dom skulle släppa blundade jag och bad till gud att den skulle hänga kvar. Det gjorde den och till min stora förskräckelse skulle en av dom banka på den med en slägga. Jaha, tänkte jag. NU släpper fanskapet. Men icke sa nicke. Det satt fast. Jag vet ju egentligen att jag kan men jag är ändå livrädd när jag ska göra det inför en gubbe som har jobbat i hundratusentals år.. eh.. aningen överdrivet.. men.. ni fattar... =) Sen fick jag tillbaka min ordinarie handledare. Vi var till anoden och svetsade öron och bytte grejor som visade sig vara helt meningslöst att byta för att vissa verkar ha lite samarbetssvårigheter.. eller nåt i den stilen.. men å andra sidan så spelar det inte mig nån roll.. jag tyckte att det var roligt att göra nåt kreativt.. =) Åsså pratade vi motorcyklar... fasen vad man blir sjuk! Jag längtar efter sommar!! Tänk att dra på sig hjälmen och fara ut en varm sommardag! Underbart!

Middagen inmundigades hos moder och fader. Sen bar det iväg på hockey. En helt okej match där vi spelade riktigt bra. 4-2 mot frölunda var inte något jag hade trott när jag for hemifrån. Det gör att vi ligger 9:a i tabellen. Hoppas det fortsätter så, så slipper vi kvalserien. =)

Nu: natt
Imorrn: pite till therace

Pussar å kramar till er alla på alla-hjärtans-dag!
<3 Love you guys! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!